پالت کپسول (باندل سیلندر)


پالت کپسول (باندل سیلندر)

پالت عبارت است از چهار چوبی باکس مانند که جهت سهولت و تسریع کار برای جا به جایی و استفاده از سیلندرهای گازی به کار گرفته می شود. شرکت سپهر گاز کاویان امکان ساخت پالت کپسول در سایزهای استاندارد 6تایی ، 9تایی ، 12 تایی ، 15 تایی ، 18 تایی و 20 تایی را به سفارش مشتریان عزیز دارد.

پالت های ثابت

با توجه به اینکه قطر سیلندرهای گاز نسبت به ارتفاع آنها بسیار کم می باشد سطح اتکا سیلندرها بر روی زمین برای سیلندرهای 10 لیتری و 2 لیتری و 5 لیتری و 40 لیتری و 50 لیتری و سیلندرهای مشابه زیاد نمی باشد بنابراین روش های مختلفی برای انبارش سیلندرها وجود دارد یکی از روش های موثر جهت این انبارش طراحی پالت ها ی ثابت در محل می باشد شرکت سپهر گاز کاویان آمادگی دارد با توجه به محدودیت های فضا ها و امکانات مشتریان خود طراحی مناسبی جهت نگهداری و انبارش سیلندرهای تحت فشار کربن استیل و آلومینیومی انجام دهد ساخت این پالت های ثابت بصورت 2 تائی ،و بالاتر قابل انجام است.

پالت های حمل سیلندر

با توجه به استاندارد های حمل سیلندرهای گاز تمامی سیلندرها می بایست بصورت ایمنی حمل گردد و حتما دارای درپوش باشند علاوه بر این پالت های حمل طرحای و ساخت شده شرکت سپهر گاز کاویان امکان حمل سیلندر ها بصورت ایستاده در بچ های چهارتائی، شش تائی ، دوازده تائی و شانزده تائی را فراهم می نمایند.

فروش انواع پالت حمل سیلندر در سپهر گاز کاویان

ساخت بسکت (پالت)های حمل سیلندر گاز

قیمت و خرید پالت سیلندر آرگون ، اکسیژن ، نیتروژن ، کربن دی اکسید 

پالت های کپسول برای انواع گاز ها مورد استفاده قرار می گیرند از جمله:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *