گاز خالص آزمایشگاهی

گاز خالص آزمایشگاهی به گازی اطلاق می‌شود که در نوع خود از میزان ناخالصی‌های کمتری برخوردار است. این گازها در اکثر صنایع، مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی مختلف قابل کاربرد هستند.

شرکت سپهرگازکاویان دارنده گواهینامه ISO17025 و همچنین آزمایشگاه مرجع ادره استاندارد با سابقه بیش از 15 سال فعالیت در زمینه تولید و تامین گازهای خالص از جمله گاز آرگون، گاز نیتروژن، گاز هلیوم در گرید های بالا (آزمایشگاهی) و سایر گازهای مورد استفاده در آزمایشگاه و همچنین تولید گازهای ترکیبی مانند سری گازهای G و گازهای کالیبراسیون مفتخراست در خدمت شما مشتریان گرامی باشد.

گاز ترکیبی آزمایشگاهی

گازهای ترکیبی کالیبراسیون شامل ترکیباتی از گازهای مختلف هستند که برای کالیبراسیون ابزارهای اندازه گیری استفاده می شوند. این گازها معمولاً در محدوده های دقیق و مشخصی از غلظت تهیه می شوند و برای کالیبراسیون انواع ابزارهای اندازه گیری از جمله سنسورهای گاز، آنالایزرهای گاز، ابزارهای اندازه گیری فشار و دما و غیره استفاده می شوند. گازهای ترکیبی کالیبراسیون معمولاً شامل اکسیژن، نیتروژن، دی اکسید کربن و گازهای دیگر مانند پروپان، بوتان، متان و غیره هستند. این گازها برای ارائه دقت بیشتر در کالیبراسیون ابزارهای اندازه گیری، در محیط کنترل شده تهیه و تولید می شوند.