خرید گاز گوگرد دی اکسید | قیمت گاز سولفور دی اکسید

خرید گاز گوگرد دی اکسید

سپهر گاز کاویان تولید کننده و تامین کننده گازهای خالص وترکیبی دارای گواهینامه ISO17025 و آزمایشگاه مرجع اداره استاندارد ایران می باشد.جهت خرید گازهای خالص مانند خرید گاز گوگرد دی اکسید و ترکیبی تماس بگیرید.02146835980 – 09128699025

خرید گاز گوگرد دی اکسید

گاز سولفور دی اکسید چیست؟

گاز سولفور دی اکسید یا SO2 یک ترکیب شیمیایی به شکل گاز در دمای اتاق با فرمول شیمیایی SO2 می‌باشد. این ماده توسط آتشفشان‌ها و بسیاری از فعالیت‌های صنعتی تولید می‌شود. این گاز بوی تند و زننده‌ای دارد که مانند بوی کبریتی است که به تازگی روشن شده است.

گاز سولفور دی اکسید در صنایع شیمیایی، صنایع پتروشیمی و صنایع فلزی استفاده می‌شود و در صورت تنفس آن، سمی است و برای دستگاه تنفسی خطرناک است. این گاز معمولاً با سوزاندن گوگرد با اکسیژن تولید می‌شود و در اولویت اول برای تولید اسید سولفوریک به کار می‌رود.

خرید کپسول گاز گوگرد دی اکسید

سیلندر گاز گوگرد دی اکسید (SO2) یک ترکیب معدنی سمی و خطرناک است که باید با احتیاط زیاد استفاده شود. برخی از نکات مهم در مورد خرید و استفاده از این گاز عبارتند از:

گاز سولفور دی اکسید بی رنگ و دارای بوی تند و زننده است که می تواند به ارگان های حیاتی بدن مانند چشم، پوست و ریه ها آسیب برساند.
این گاز آتشگیر نیست اما حرارت ناشی از حریق در مجاورت آن می تواند منجر به انفجار شود. در صورت نشت، می توان از آب برای خنک نگه داشتن سیلندر استفاده کرد.

خرید کپسول گاز گوگرد دی اکسید

حجم های موجود سیلندر گوگرد دی اکسید

سیلندرهای گاز گوگرد دی اکسید در حجم 50 لیتری با درجه خلوص بالا موجود هستند.

فروش تجهیزات سیلندر گاز گوگرد دی اکسید

سیلندرهای گاز سولفور دی اکسید: سیلندرهای گاز گوگرد دی اکسید در حجم های 50 لیتر موجود هستند. از آنجایی که این گاز سمی است جنس سیلندر آن باید آلومینیومی باشد تا از خوردگی سیلندر جلوگیری شود .

شیرهای سیلندر: شیرهای سیلندر برای باز و بسته کردن جریان گاز گوگرد دی اکسید از سیلندر استفاده می شوند. آنها در انواع مختلفی از جمله شیرهای دستی، شیرهای پنوماتیکی و شیرهای برقی موجود هستند.

رگولاتورهای فشار: رگولاتورهای فشار برای تنظیم فشار گاز گوگرد دی اکسید خروجی از سیلندر استفاده می شوند. آنها در انواع مختلفی از جمله رگولاتورهای تک مرحله ای، رگولاتورهای دو مرحله ای و رگولاتورهای دیافراگمی موجود هستند. رگولاتور درااستار استیل

کلاهک سیلندر: کلاهک سیلندر گاز سولفور دی اکسید درپوش یا محافظی است که بر روی شیر سیلندر گاز گوگرد دی اکسید قرار می گیرد. این کلاهک ها از جنس های مختلفی مانند پلاستیک، فلز و کامپوزیت ساخته می شوند.

قیمت این گاز بر اساس عواملی مانند حجم سیلندر، زمان خرید، درصد خلوص و کیفیت متفاوت است.

در هنگام استفاده از این گاز باید از تجهیزات ایمنی مانند دستکش و ماسک مخصوص استفاده شود.

بنابراین، خرید و استفاده از گاز گوگرد دی اکسید نیازمند رعایت نکات ایمنی و احتیاط زیاد است. قبل از خرید، حتما با فروشنده مشورت کنید تا بتوانید گاز مناسب با درجه خلوص و حجم مورد نیاز خود را تهیه کنید

نحوه خرید گاز گوگرد دی اکسید و دریافت بار

در اینجا به طور کلی مراحل خرید گاز گوگرد دی اکسید و دریافت بار را شرح می دهیم:

برای خرید گاز گوگرد دی اکسید شما میتوانید بعد از انتخاب نوع گرید گوگرد دی اکسید و حجم مورد نیاز خود از طریق شماره های 02146835980 – 09128699025 با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید . در صورت تایید کالا موارد درخواستی شما در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز تحویل داده میشود.

برای دریافت بار میتوانید بعد از هماهنگی با باربری های معتبر سفارش خود را درب کارخانه سپهر گاز کاویان تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *