تهیه گاز نیتروژن در مشهد


سپهر گاز کاویان دارنده گواهینامه iso17025 از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران تولید کننده و تامین کننده انواع گاز های خالص آزمایشگاهی مانند نیتروژن- متان – هیدروژن – آرگون و … میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر جهت تهیه گاز نیتروژن با شماره های 02146835980-09128699025 تماس حاصل فرمایید.

گاز نیتروژن یکی از پرکاربردترین گازهای صنعتی و آزمایشگاهی است. این گاز بی رنگ، بی بو و بی مزه است و در حالت طبیعی حدود 78 درصد حجم هوای جو را تشکیل می دهد. نیتروژن در صنایع مختلفی مانند تولید مواد غذایی، صنایع پتروشیمی، صنایع فولاد و سیمان، صنایع پزشکی و آزمایشگاهی کاربرد دارد.

در مشهد چندین شرکت تولیدکننده گاز نیتروژن وجود دارد. این شرکت ها از روش های مختلفی برای تولید گاز نیتروژن استفاده می کنند. یکی از روش های متداول، تقطیر جزء به جزء هوا است. در این روش، هوا را در برج تقطیر جزء به جزء می فرستند و نیتروژن را از سایر گازهای موجود در هوا جدا می کنند. روش دیگر تولید گاز نیتروژن، استفاده از فرآیند جذب با رزین های جاذب است. در این روش، هوا را از طریق رزین های جاذب می گذرانند و نیتروژن را جذب می کنند.

سپهر گاز کاویان تولید کننده گاز نیتروژن میباشد این شرکت قادر به ارسال گاز نیتروژن به سراسر کسور میباشد.

میزان خلوص گاز نیتروژن تولیدی در شرکت های مختلف متفاوت است. خلوص گاز نیتروژن معمولاً بر حسب درصد بیان می شود. گاز نیتروژن با خلوص 99.999 درصد، گاز نیتروژن فوق خالص نامیده می شود.

گاز نیتروژن تولیدی در مشهد به صورت کپسول و مخزن عرضه می شود. کپسول های گاز نیتروژن معمولاً ظرفیت های 10، 20، 40 و 50 کیلوگرمی دارند. مخازن گاز نیتروژن نیز ظرفیت های مختلفی دارند.

قیمت گاز نیتروژن در مشهد به عوامل مختلفی مانند خلوص گاز، ظرفیت کپسول یا مخزن و شرکت تولیدکننده بستگی دارد.

قیمت گاز N2

قیمت گاز نیتروژن به موارد متعددی وابستگی دارد. خلوص گاز، حجم کپسول و نحوه دریافت آن از جمله عوامل موثر بر قیمت گاز نیتروژن در زمان خرید هستند. ممکن است شما قصد داشته باشید کپسول های قدیمی را با این گاز شارژ کنید. بدیهی است که هزینه شارژ کپسول ها با قیمت خرید کپسول و سیلندر گاز N2 متفاوت خواهد بود.

قیمت شارژ کپسول ازت

قیمت شارژ کپسول ازت به طور مستقیم با حجم آن در ارتباط است. برای محاسبه هزینه لازم برای انجام این کار ابتدا باید حجم کپسول را مشخص کرده و قیمت شارژ هر لیتر گاز نیتروژن را از شرکت مورد نظر خود بپرسید. به این ترتیب با انجام یک محاسبه بسیار ساده می توانید قیمت شارژ کپسول ازت را به دست آورید.

قیمت کپسول نیتروژن کوچک

کپسول نیتروژن می تواند 1 لیتری، 2 لیتری، 5 لیتری، 10 لیتری، 20 لیتری، 40 لیتری، 50 لیتری، 68 لیتری و یا 80 لیتری باشد. بنابراین برای تعیین قیمت کپسول نیتروژن کوچک نمی توان گفت منظور از این کپسول، کدام یک از این موارد می باشد. با توجه به این نکته، باید ابتدا حجم دقیق کپسول را مشخص کرده و سپس نسبت به استعلام قیمت اقدام نمایید.

تهیه گاز نیتروژن

نکته قابل توجه در رابطه با خرید کپسول نیتروژن مایع این است که پیش از خرید باید نسبت به سلامت سیلندر و کپسول گاز اطمینان یابید. همچنین سلامت خروجی مخزن گاز، نکته حائز اهمیت دیگری است که حتما باید پیش از شارژ کپسول مورد بررسی قرار بگیرد.

سپهر گاز کاویان آزمایشگاه مرجع اداره استاندارد دارنده گواهینامه iso17025 در دو زمینه آزمون و کالیبراسیون، قادر به تولید و آزمون انواع گازهای خالص آزمایشگاهی مانند آرگون ، هلیوم ، نیتروژن ، اکسیژن ، کربن دی اکسید و…. و نیز گازهای ترکیبی میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *